TIN NỔI BẬT
Hành trình đưa Luật Chứng khoán mới từ nghị trường đến thực tiễnBảo hiểm xã hội Việt Nam: Thích ứng với mô hình chính quyền hai cấp để hoạt động hiệu quả hơnChuyển đổi số là “chìa khóa” nâng tầm lĩnh vực Tài chính Việt NamTín dụng hết 9 tháng đã tăng hơn 13%, dự kiến cả năm tăng 19-20%Thận trọng, minh bạch trong giai đoạn thí điểm tài sản sốBổ nhiệm kế toán trưởng, phụ trách kế toán cấp xã trước ngày 31/12Lời Chúc Tết Trung ThuHỗ trợ tối đa hộ kinh doanh trong lộ trình bỏ thuế khoán, áp dụng hóa đơn điện tửTuyển Dụng Kỹ Sư Xây DựngNgân hàng vận hành bằng AI: Cuộc cách mạng đang bắt đầuĐịnh vị vốn dài hạn - thước đo năng lực của ngành Quỹ Việt NamỔn định vĩ mô, kiểm soát lạm phát, thúc đẩy tăng trưởng quý IV/2025: Khuyến nghị chính sách trọng tâm cho quý cuối nămTuyển dụng Phó Tổng Giám đốcTuyển Dụng Trưởng nhóm Kiểm toán viênTuyển Dụng Thẩm định viênTuyển Dụng Trợ lý Kiểm toán (Làm việc tại TP. Hà Nội)Tuyển Dụng Trợ lý Kiểm toán Đầu tư Xây dựng cơ bảnTuyển Dụng Nhân viên Kế toán Tổng hợpBức tranh Top 10 đại gia ngành Thực phẩm - Đồ uống và triển vọng tăng trưởng của thị trườngĐộng thái “gỡ nút thắt” nâng hạng thị trường chứng khoán từ Ngân hàng Nhà nước

INPACT Marketplace – Winning Business in Tough Times.

 

WINNING NEW BUSINESS HAS CHANGED …… HAVE YOU?

During the pandemic, professional firms all over the world have lost revenues, clients, staff and opportunities. Pipelines of new business have been lost. New client conversations have been sidelined or cancelled. Growth and recovery will only happen if firms recognise the need to invest in their people, specifically the skills of those people to create new opportunities in a covid world.

Many of the sales and business development methods that won work a few months ago are no longer in play. Networking, attending events, shaking hands, swapping business cards and meeting for lunch/coffee don't work anymore. Many professionals are trying to force their old in-person methods to work in a virtual world. Unfortunately, they don't. A whole new skill set centred around remote contact, digital presence, social media engagement and video meetings is required to source and convert today's prospects into tomorrow's clients.

Top consulting firms like Bain and McKinsey say virtual selling will continue to be the new normal even when face-to-face is an option. Professional firms must change or risk losing market share and new client revenues. In this interactive session, Rob Brown will share how today's professionals can differentiate themselves and connect with potential clients and introducers to win business and fill their pipelines with new opportunities.

Rob Brown will show you the many angles to business development and winning work followed by discussion session.

Để lại một bình luận

Email của bạn sẽ không được hiển thị công khai. Các trường bắt buộc được đánh dấu *